Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Hoppning, ;)

Av Ronja Grahn - 18 april 2009 18:46

Och så var det bara 4 hästar kvar då. :(

Erikas Tinni har flyttat idag, jätte tråkigt. Men han får det nog bra.

Han är ju jätte rädd för transport, eller de han är rädd för är att bli instängd.

Så vetrinären var här och drogade han, men han blev lite för mycket drogad, haha. Han kunnde knappt gå.

Men efter typ 40 minuter va dom väl iväg.

Efter det for jag till stallet i A-jaur. Dax för Lea- kursen. Gu så kul det var. Hon är verkligen duktig Lea.

-

Lea: Ronja ta det en gång till, du var så duktig.

Jag: Jaha okej. :)

Hoppade.

Lea: En gång till.

Jag: Okejokej. :P

Hoppade.

Lea: Ja, Bra. Jag skulle bara se hur tuff du va!

Jag: Hah.. Okej?

Lea: Ja jag höjde de ju.

Jag: Aahaa. Hur högt va de?

Lea: 90 cm

Jag: Ojj... Gu vad kul det va. :)

-

Haha. Gu vad kul det var att hoppa idag. Tänk för typ 1 månad sen så hoppade jag 30cm max 40 och tyckte det var nog läskigt,

Och nu, nu hoppar jag 90cm. .. :P hehe. Men de är så Jä*la kul att jag vet it va... ^^

När jag kom hem for jag ut och körde Frille 8km. Gick jätte bra.

Nu har jag just ätit middag.

Ikväll blire väl att se Robinsson, sen tror jag de blir film. (:

Ha d bra ikväll.

Kraaam/Ronja

 
 
Ingen bild

Sara

19 april 2009 21:06

Hihi va kul... har faktiskt kommit på att det är inte nå läskigare att hoppa 50 cm än att hopppa 1 meter.. Lea är ju helt suverrän... hon var ju min klassföreståndare på Grans... du får hälsa henne om du ska träna nå mera för henne... =)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards