Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Söndag :P

Av Ronja Grahn - 19 april 2009 22:48

På morgonen idag skulle Moa tävla på stallet i A-jaur så följde med dit imorse.

När vi va där fick jag frågan om jag ville hjälpa till att räkna poäng med domaren, sa såklart att det gick jätte bra.

Tog kort där också som jag ska skicka till Malin sen :) Det var roligt, Moa kom 4:a med Hubbe.

Det var en dressyr tävling.

Efter de va jag hemma och städa lite, tog de lungt. Sen kom Moa på vid 15.00 att hon hade fotbollsträning idag. ^^

Smart hon var då, men när det är lov i den här familjen har ingen koll på vad det är för dag inte. *P haha.

Ikväll har vi ätit middag på Capsicum. Det var jätte gott! (:

Senare då jag kom hem har jag redigerat bilder i photoshop. Gick inte så bra, men jag kämpar på. ;) hehe.

Nu har jag just sett film, d va jätte bra. :)

Imorgon börjar praon, det blir ju skit skoj.

Nu ska jag fika, sen läsa. Har börjat med en jätte bra bok som jag hittade i min hylla. ^^ hehe.


Svar till Sara:

Nä, de va ju inte det. ^^

Jaha, vad coolt! Det ska jag göra. ja hon var ju jätte bra.

Ska rida för hon i Maj igen. :)


Kraam/Ronja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards