Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

Då vare skola igen då. .

Av Ronja Grahn - 24 augusti 2009 23:10

Det var gode lungt på skolan idag, det enda vi som gjorde va att lyssna till regler, få papper,böcker, skåp nyckel (Har högsta skåpet nu. Yeeee) Skulle inte orka med dom andra nå år till. xD

Sånt där va det enda vi gjorde åså hade vi ju rast me. Slutade halv tolv, vart som själv då så gick till farfar o farmor. Va där ett tag men så ringde Syster och sa att hon inte skulle åka 14 bussen, så då fick ja ju skynda mig till buss platsen vid badet för jag och Moa har ju lovat hjälp Alva nu i början. Men det gick då jätte bra. Tog ju inte nå länge alls. :)

Hon är så söt Alva, som hon själv sa: " Nu är jag stor tjej, som ni."

Verkligen go hon är. :)


Ikväll börja ridningen på stallet om också, förberedande hoppning idag. Gick bara bra.

Duschade då jag kom hem sen har jag inte gjort så värst mycket.


Ska snart sova vart jätte trött. ^^

Ofta man är så van att stiga upp 06.00, hehxD


Kraaaaaam/Ronja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards