Ronja Grahn

Alla inlägg under september 2010

Av Ronja Grahn - 13 september 2010 07:44

Sådärja. Så gott som klar nu.

Bara traska iväg till skolan då.

 

Ha en bra dag allihopa!

 

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 13 september 2010 06:28

Fy fan vad jag hatar denna förkylning, vakna 06.00 täpt i näsan och hosta. Kunde inte somna om nå mer, så gick till duschen där jag stått ungefär en halv timme.

Nu sitter jag här och nyser, väntar på att blir torr så man kan hoppa i nå kläder. Sen är det väl bara att göra sig redo för skolan då, vet inte om jag sa det men morgonen börjar ju med skolfoto 08.30

Är inte så taggad.

Kommer ju se ut som ett mongo (som vanligt).



Nä, om man ska börja göra nå "vettigt" nu. :)

Av Ronja Grahn - 12 september 2010 20:43

Vakna halv åtta imorse kunde inte sova och kännde mig allt annat än bra.

Ont i huvudet,illamående och en äckligt grym förkylning.

Inte kul för fem öre. Svettas och frös omvart annat, hosta och nös och sprang på toa för att kräkas några gånger.

Så bra mår jag.

Steg inte upp förrän kring två nån gång.

 

Gjorde mig iordning och for och såg Moas match på ip. Ville inte missa den:)

Dom förlora dock med 4-2 men duktiga var dom.

 

Sitter just nu och fryser så jag skakar, förkylningen vill inte ge sig.

Fan, jag som var så himla taggad inför skoljoggen på Tisdag. Få se hur det blir med det.

 

Nu ska jag se fiiiiiilm!

 

Tjofräääs!

Av Ronja Grahn - 11 september 2010 11:45

Nu bär det av till Granbo, ska och gratta kusin Tuvalisa som fyllde 3år i Torsdags. Min stora lilla flicka:)

Sen blir jag kvar i Granbo några timmar, åker upp på kvällen.

 

Och hoppas på en kanon kväll!

 

yeeeee!=)

=)

Av Ronja Grahn - 10 september 2010 07:45

F R I D A Y - I ´m  I n  L o v e !

Av Ronja Grahn - 9 september 2010 16:15

Kom nyss hem från skolan, idrott sista. Vi har spelat brännboll,softball och baseball. Rätt kul ändå. :)

Nu ska jag hoppa i duschen!

 

Ikväll taggar vi för promenad och film. =)

 

 

Och BY THE WAY. Idag fyller ju min lilla prinsessa år.

Tuvalisan 3 år.

Hade mer än gärna farit och kramas idag, men det får bli till helgen.

 

 

Puss och kram!

Av Ronja Grahn - 8 september 2010 15:04

Hemma efter en härlig dag på skolan, nu ska jag ta fram kameran min. I brist på annat att göra.

Sen ska jag fixa en ny design!

Är sjukligt less på den jag har nu, därför har jag typ slutat läsa min egen blogg.

 

 

Jag har inte en chans,men jag brukar ha tur. Har aldrig kännt det lika säkert som nu.



Av Ronja Grahn - 7 september 2010 23:52

For iväg till Luleå efter skolan idag, kring tre.

Kom hem för en stund sen, och är gaaalet nöjd, trots att man blivit nån tusenlapp fattigare. Vad gör de? INGENTING!

Så glad,och nöjd som jag är nu va nog länge sen någon var. =)

 

Ja,ni ska få se bilder!

 

Kan säga såhär så ni får en lite förvarning: Det blev kläder och en mycket söt liten filur. Ja, hjärtat slår!

 

 

Nu ska jag krypa ner under täcket och se idol som jag missade ikväll.

Spännande!

 

Sen blir det Nattinatti för mig.

 

Ny dag imorgon! Sov gott alla läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards