Ronja Grahn

Alla inlägg under september 2010

Av Ronja Grahn - 1 september 2010 22:42

Tror ni jag är nå duktig? Är inte så nöjd med mig själv just nu kan jag ju säga. Gjorde mig redo för att gå till farmor och farfar, skulle bara hämta pappret med intevju´n. Men vars är det?!

Jo, nog fan glömde jag det på skolan, blev så förbannad. Har tänkt hela dagen nu glömmer jag inte det här pappret, men jiiiises!

Är ju inte som det ska med mitt minne.

Nåja, va ju bara gilla läget. Jag som tänkt göra klart allt mitt pluggande idag, får väl bli imorgon då.

For till farmor och farfar ändå, hade ju som sagt att jag skulle komma så. Förklara som det var bara, så blir ett besök imorgon också då, eller ett mail.

Det får vi se då:)

Fick iallfall ett jätte sött linne/tunika av farmor och go fika. Det är ju aldrig fel.

Sen hem, la mig på soffan och somna mellan 19.00 och 21.15 ungefär, hur härligt tror ni inte det var då på en skala? =)

Har varit så trött hela dagen.

 

OCH det gör inget att jag somna en stund ikväll, för jag behöver inte lägga mig tidigt för att orka upp tidigt.

Nepp, för imorgon börjar jag inte förrän 12.30

Det gillas!

 

Har duschat och nyss gått en promis med Isa.

Nu ska jag se film!

Av Ronja Grahn - 1 september 2010 16:18

Började 09.00 imorse, kurs idag med. Och slutade klockan 14.00

Måste säga att det är himla chill att börja 09.00 och sluta 14.00 (mån,tis,ons)

 

Kom nyss in från en promenad med Isa och ska snart ta och promenera iväg till farmor och farfar. Har en skoluppgift då vi ska intervjua en äldre person helst över 65 år. Så då passar ju farfar bra:)

Sen ska vi skriva nån uppsats också, hade tänkt göra klart så mycket jag bara orkar nu.

 

Hade tänkt hinna med en liten sovis före jag for. Men har som insett att jag inte har tid med det.

Nåja, än är jag rätt pigg.

 

Ut i blåsten nu!

Ovido - Quiz & Flashcards