Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2011

Av Ronja Grahn - 23 april 2011 22:49

En sån grymt härligt dag det varit idag, toppen väder!

Ska alldeles snart krypa till sängs, så man orkar med morgondagen med. Hoppas på lika bra väder. :)


Nattinatti!

Av Ronja Grahn - 22 april 2011 16:15

Nyss kommit hem från Vittjåkk, nu bär det av till Tallberg!

Tjiiing:)

:)

Av Ronja Grahn - 21 april 2011 17:50

 

...Allihopa! Kraam

Av Ronja Grahn - 21 april 2011 00:37

Blev sent ikväll också, (för att vara mig) Måste ju betyda att jag som alla andra(?) lyckats vända på dygnet. Svårt att avgöra om det är bra eller dåligt. :p

Men är det lov så är det!

Kom hem till Arvidsjaur idag kring fem tiden, och har sen dess lagat mat, tränat, handlat, städat, pluggat och förberett lite små saker. :)


Nu ska jag kika lite på tv:n sen är det godnatt!

Av Ronja Grahn - 20 april 2011 01:16

Är lite förvånad över mig själv, jag är vaken ÄNNU.. :)

Två hela filmer har jag klarat hålla mig vaken igenom ikväll, otroligt! Det händer inte allt för ofta.

Men nu är det snart sovdags, bara nördarna slutar spela nån gång.. :))

Har haft en jätte bra dag med mycket motion eller gående fram och tillbaka. Hittade en massa saker på stan idag, självklart då man knappt har pengar kvar. Nåja, får vänta några dagar. Snart kommer ju studiebidraget + min lön. Tjoho.


Näsi, Godnatt på er nu!

Av Ronja Grahn - 19 april 2011 11:11

Solen skiner och värmer galet mycket idag, blev en promenad på morgonen insåg efter ett tag att jag klätt mig på tok för mycket. Hua! Bra att veta till nästa gång iallafall.

Har läst lite, och kikat på datorn en stund.


Ska snart ut en sväng på stan och kika lite.. :)

Av Ronja Grahn - 18 april 2011 22:19

Hemskt vad jag ska bli trött tidigt om kvällarna, vet inte om man ska tycka det är bra eller dåligt?

Är väl lite både och.

Men ser ingen anledning till att sitta uppe, då jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Så nu hoppar jag till sängs.


Imorgon blir det ingen sovmorgon inte, tidigt besök.


Godnatt allihopaaa!:)

Av Ronja Grahn - 18 april 2011 18:17

Denna dag blev då verkligen 10 gånger latare än vad jag har tänkt mig. Men det har jag inget emot.. eller kanske lite.. :p får ta igen det imorgon!


Nu ska vi ut en sväng, känns som jag har varit ute på tok för lite. Så då får Nils offra sig och följa med en prommis.

Ovido - Quiz & Flashcards