Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2011

Av Ronja Grahn - 9 april 2011 17:01

Är grymt trött, kämpar för att hålla mig vaken. Blev som verkligen inte mycket sömn inatt pga rätt många saker.

Men det har varit jätte trevligt på vår lilla hajk med barnen. Och dom verka då också tycka det varit kul.


Snart dags för middag - tacos.. Mums!:)

Sen blir det en lugn kväll, antar att jag somnar framför tv:n.

Packa ska jag också hinna med, imorgon bär det ju av till Kåbdalis. Tjoho :)

Av Ronja Grahn - 8 april 2011 05:53

Undrar verkligen varför jag vakna hur pigg som helst före klockan sex? :s

Vad skulle man ha hittat på nu då tro, en hel timme till väckarn ringer ju. Nåja, upp och hoppa. Nå finns där väl alltid att göra. :)

Av Ronja Grahn - 7 april 2011 20:36

Vet inte riktigt vad jag är på för humör, det går upp och ner.

Känner mig sur och glad på samma gång ungefär. Dagen har då varit bra, ovanligt fort har den gått för att vara Torsdag.

Har nyss kommit hem från kvällens träning och ska hoppa i duschen nu.


Igår kväll gjorde jag grymt tidig kväll, inte för att jag var speciellt trött. Men hade som inte så mycket att göra. Tror absolut att jag sov innan nio.

Trots det så var jag hur trött som helst imorse, alltså inte så bra att sova för länge. Tror det får bli normalt antal timmar sömn denna natt.


Skönt med fredag imorgon, och kort dag!

Blir lite träning, och sen packning. Imorgon väntar övernattning med pysselbarnen.

Trevligt!:)


Nä, nu - dusch!

Av Ronja Grahn - 6 april 2011 13:24

Sitter och pluggar som en tok, blir nog övertid till och med. Har endel att göra, ja. Fyra blir det gym träning. Blir nog bra!:)

Sen middag och plugg hela kvällen lång, kul ens. Ne.


Av Ronja Grahn - 5 april 2011 22:23

Snabbt inlägg, ska snart sova.

Har tränat ikväll, gick bara bra. Har duschat och ligger och pratar med hjärtat nu.


Har ovanligt mycket plugg att göra, som jag egentligen borde göra typ NU!

Men vars ska orken till det komma från?


Nä, ny dag imorgon. Godnatt!!

Av Ronja Grahn - 4 april 2011 07:56

Godmorgon!:)

Är ganska så nyvaken, vakna före klockan till och med. Sånt gillas!

Men kanske inte så himla konstigt så sjukt knäpp dröm som jag haft inatt.

Dock så känner jag mig ändå pigg och glaad.


Nu ska jag stiga upp och göra mig redo för skoolan.


Ha en bra dag allihopa!

Kram

Av Ronja Grahn - 3 april 2011 22:33

Goooooode trött, men himla nöjd med dagen.

Vakna kring åtta imorse, och fick se att vädret var kanon! Så vi bestämmde oss för att åka upp till Vittjåkk. :)

Så där blev vi kvar till kring halv fyra tiden.

Grymt kul att åka, har ju åkt alldeles för lite slalom i vinter.


Ikväll fick det bli ett arm -pass på gymmet! Riktigt härligt!


Har krypit ner under täcket nu, ska alldeles strax sova. Kände bara för att blogga ikapp lite, då jag råkat ligga på lat sidan med bloggandet.


Godnatt allihopa!:)

Av Ronja Grahn - 2 april 2011 07:00

Godmorgon!

Ligger och ser barn tv med tuvan, lite små trött men ändå härligt med tidiga mornar. Gu så man ska hinna med mycket.

Ska snart gå och fixa frukost. Och senare idag ska vi ut och kika på marknaden.

Krami!

Ovido - Quiz & Flashcards