Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Ronja Grahn - 8 januari 2011 13:22

Hejsan hoppsan!

Jag som sa jag inte skulle sova så länge, lyckades ändå sova bort hela dagen. Suck.. :p Nåja, imorgon ska jag då rent ställa klockan.

 

Undra vad man skulle ha hittat på idag då? Som vanligt har jag ingen aning alls.

Jobbigt!

Måste faktiskt erkänna att jag längtar till på Måndag. Då det blir lite ordning igen, då man har fullt upp och är trött på kvällarna.

Ska bli så skönt!

 

Igår kväll då vi var ute på en promis med Isa, kände jag hur grymt sugen jag blev på att börja springa/jogga igen. Har ju som bara haft det som "sommarträning" men det går väl lika bra att springa på vintern, bara byta ut kläderna lite.

Ska fixa så jag har kläder sen kommer jag nog börja om men denna träning, så otroligt härligt! :)

Av Ronja Grahn - 8 januari 2011 00:31

Börjar faktiskt känna mig lite trött ändå, undra om det kan bero på att man knappt gjort nå idag. Brukar leda till trötthet det också ibland. Funderade lite över vad man skulle ha hittat på imorgon då, men har ingen aning.

Kanske man skulle börja med att inte sova bort hela dagen iallfall. :)

 

Annonserna mina finns nu på internet och Isa har nyss varit ute på promis. Nils tjollrar på framför hans dator och jag vid min. Men har inget mer att göra, så tror faktiskt jag ska he igång en film så får vi väl se hur länge ögonen håller sig öppna.

Godnatt på er! :)

Ovido - Quiz & Flashcards