Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Ronja Grahn - 22 januari 2011 18:02

 


Spåkulan är ju läskig, men sjävklart så ska jag traska iväg och köpa lite karameller!  :)

Av Ronja Grahn - 22 januari 2011 17:42

Har nyss kommit hem från kursen, höll ju på skit länge. Gu så trött jag blev.

 

Ska fixa nå mat nu, sen är det väl bara fortsätta plugga.

Praktik-uppgifter och skoter.

 

    

 

 



Av Ronja Grahn - 22 januari 2011 12:43

Är hemma på lunch nu, har ätit palt. Och nu håller jag på med lite plugg ifrån praktiken.

Vill hinna göra bort så mycket som möjligt medans jag har tid. Inte så kul att sitta med det en Lördagkväll.

 

Men nu börjar lunch tiden gå ut, dags att återvända.


Av Ronja Grahn - 22 januari 2011 08:30

Kändes lite konstigt att vakna av väckarklockan, åtta en Lördag. Fick nån känsla av att det var Fredag och jag hade öppning på dagis.

Men så är ju inte riktigt fallet.

 

Nu ska jag fixa nå frukost, sen väcka älsklingen som ligger och snarkar som en gris.

Sen iväg på Kurs.

 

Tjooofräääs!

Ovido - Quiz & Flashcards