Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ronja Grahn - 17 januari 2011 20:58

Sov ganska så mycket för länge imorse, vaknade halv åtta. Börja åtta, skulle stiga upp typ halv sju. Men jag var snabb och hann.


Kom hem vid halv fyra i eftermiddag, for en sväng till banken. Sen somna jag, och sov ca. 3 timmar. Så slut var jag.

Åt lite snabbt, sen va jag ute på en låång promenad, och nu har jag nyss kommit in.

Ska krypa ner under täcket nu, och sova. Är så trött.

Tippar på att jag inte är 100% frisk.

Ska bli skönt att sova.

Godnatt!


Av Ronja Grahn - 17 januari 2011 00:37

Sådär ja, har gjort allt som skulle göras. Trots att jag var nära ge upp ett tag.

Ha just klivit upp ur ett kok hett bad. Känns så bra, värmen är tillbaka och jag är bara så glad och trött. Har krypit ner under täcket nu. Så dags att stänga datorn.

 

Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards