Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Ronja Grahn - 9 januari 2011 22:20

Rent och fint i rummet igen, efter en stunds städning. Luktar så gott så.. :)

Har duschat, och lagt mig under täcket. Redo för morgondagen, ska bli så kul. Börjar ju min praktik för ni som inte vet. 4 veckor på dagis!    

 

 

Lite bilder från idag:

(Klicka för att se större)

                      



Nattinatti!

Av Ronja Grahn - 9 januari 2011 18:43

Sitter och tänker lite grann på hur fort tiden går, kan ni tänka er att det idag är 2 år sen som jag började blogga här.

Kommer ju än ihåg då jag funderade över vad bloggen skulle heta, då jag registrerade mig och för bara prick ett år sen då jag bloggat 1 år. Minns det som igår ju.

 

Sen tanken på hur fort saker och ting förändras, skillnaden på förr och nu är ju i mitt liv enormt stor. Men det är väl så det är tiden går och saker ändras,flyttas,händer. Man upplever nya saker och träffar nya personer. 

Sen så har ju allt sitt slut också.

"Men när en dörr stängs öppnas en annan, som man brukar säga.."

 

Det löser sig till slut..

 

Även om jag ibland önskar att jag blev några år yngre igen, att allt blev som det var förut. Allt var ju så mycket lättare då man var liten/mindre.

Så är jag grymt glad över hur jag har det nu också!

 

Jag tror på ödet, jag tror det finns en mening med allt som händer och sker, att det händer just för att det är så det ska vara.

Även om det kan tyckas svårt att förstå ibland, men så tror jag det är!

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

2 år har jag iallafall bloggat nu, och kommer självklart fortsätta..

Hoppas ni med fortsätter läsa och följa mina dagar och tankar.

 

Kramar!

/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 januari 2011 13:37

Gick faktiskt oväntat bra att stiga upp sju imorse, visst.. nog var jag trött nog. Grymt trött!

Men efter en promenad och lite frukost kändes det inte så konstigt längre.

Dagarna blir ju så hemskt mycket längre, känns som klockan bör vara mer än fem iallafall. Härligt.. :)

Vi har vart en sväng på prästberget och kikat slalomtävling, ätit lunch ute och nu sitter vi hemma hos Nils igen.


Ska lägga upp nå bilder och skriva mera sen!

Hej så länge.. :)

Av Ronja Grahn - 9 januari 2011 02:13

Sitter hemma hos Nils just nu, mer pigg än någonsin.. känns det som. Men bäst att försöka sova nu, väckarn ringer 07.00 Och då SKA jag upp! Varför kan man ju undra? Men stiger jag inte upp tidigt imorgon så somnar jag ju aldrig söndag kväll. Och det betyder att jag inte kommer orka upp på praktik måndag morgon.

Så det är bara stiga upp..

 

Känns inte så där jätte kul att det bara är (drygt) 4.5 timmar kvar, kanske ska sluta skriva och skynda i säng.

 

Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards