Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Ronja Grahn - 20 januari 2011 21:19

Kan inte minnas att jag skrivit att jag går på dagis, men om jag gjort det. Och ni blev jätte förvirrade.

Så kan jag säga (igen) att jag har fyra veckors APU/Praktik på dagis.

Jag trivs jätte bra, och har hur kul som helst!

 

Har trotsat min förkyldning, och tränat iallafall ikväll.

Skööönt!

Men blev himla slut i kroppen. Hoppas inte förkyldningen blev sur. :)

 

Råka fastna här då jag kom hem,

Men har faktiskt gjort lite praktik-uppgifter. Och det var ju bra att jag orka med, känns som jag ligger lite efter med dom. Ska göra allt för att vara klar till helgen nästa vecka. Så är jag som fri min sista vecka på dagis. Huvva - vill inte tänka så långt ens.

 

Nä, nu hoppa i duschen och sen i säng.

 Godnatt! :)


Av Ronja Grahn - 20 januari 2011 17:39

Tjo!
Sitter och gör lite uppgifter här på datorn, skulle va skönt att få bli klar nå gång. Fryser som en gris och är hur trött som helst. Förstår inte hur jag ska orka kvällen.

Men kommer bli en tidig kväll iallafall. Ska träna, sen blir det duschen och sen direkt och sova. Längtar redan!

 

Nä, ska fortsätta med lite uppgifter nu.

Kanske skriver nå inlägg senare, har inte så mycket att säga. Har varit på dagis mellan åtta och tre idag. Har haft en sån bra dag!

  

Ovido - Quiz & Flashcards