Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Ronja Grahn - 13 januari 2011 23:46

Var så grymt härligt och kul med träning ikväll, så härligt så!

 

Ikväll har jag verkligen storstädat, hela rummet (i Granbo). Plus att jag möblerat om, vart så mycket bättre. Vart enda liten damm råtta försvann.

 

Har just duschat och nu ska jag kasta mig i säng, är ju en dag imorgon också.

Godnatt!


Av Ronja Grahn - 13 januari 2011 16:36

Hemma igen efter ännu en dag. Shit, så denna vecka gått fort. Förstår inte var dagarna tagit vägen. Fredag redan imorgon, är för mig ganska svårt att förstå. :)

Men det är väl så då man har roligt!

 

Slutade tre idag, och satte mig med lite uppgifter. Men tog väl 10 minuter kanske, så gav jag upp. Var så grymt trött!

Så for hem då direkt istället, finns ju tid till uppfiter en annan dag.

 

Slockna på soffan fort som ett barn, då jag kom hem.

Såå skönt, så skönt!

 

Nu är det middag!





Ovido - Quiz & Flashcards