Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ronja Grahn - 24 januari 2011 22:25

Humöret går verkligen upp och ner ikväll.

Orkar inte mer, nu ska jag sova! Så jag är pigg imorgon.

Skulle plugga ikväll, men det sket sig. F*n så irriterande.

Godnatt på er!


 

*4 månader men hjärtat idag, älskar dig mer än allt annat!*

Av Ronja Grahn - 24 januari 2011 19:18

Humörsvängningar nånting..

Har varit så pigg och glad hela dagen, har haft en så bra dag. Men nu känner jag mig bara förbannad, trött, less..

Hemskt så fort det kan vända, behövs verkligen inte mycket ibland.

Av Ronja Grahn - 24 januari 2011 09:07

Så himla skönt med sovmorgon. Har verkligen fått sova ut, vaka före väckarn till och med. Pigg och glad! :)

Ska stiga upp och göra mig klar nu, "jobbar" 10 - 17 idag.

 

Ha en kanon dag allihopa, för det ska då jag ha!

 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards