Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Ronja Grahn - 10 januari 2011 19:48

Sådär ja! Nu har jag landat i Granbo + fått mitt godis!

Sitter i soffan med datorn, väntar på att Familjen annorlunda ska börja. Tänkte kika på det sen skynda mig i säng så jag orkar med morgondagen.

Har insett att det blir tufft. Först vanlig praktik, sen kvällspraktik och sen gympa/träning.

Kommer ju sova nog gott ikväll, tänka sig hur gott jag kommer sova imorgon då.

 

Blir nog super bra, som sagt är det ju härligt att ha fullt upp! :)

Av Ronja Grahn - 10 januari 2011 16:50

Haha, shit! Inte lätt med godisberoende, har vart sugen på godis hela dagen även igår. Men köpte inget godis tänkte att jag skulle klara mig. Däremot så tänkte jag smita in på Konsum efter praktiken och köpa nå godis, men sa åt mig själv att låta bli.

Har varit hemma snart två timmar och känner hur huvudvärken smyger sig fram och humöret sjunker. Huvva!

Va till frysen och tog fram några knäck, kändes direkt mycket bättre. Men sen efter en liten stund börja det om. Hopplöst!

Är nog bäst jag skaffar nå godis innan det bär av till Granbo, annars kommer det vara så synd om pappa och speciellt min lillasyster.    

 

Ska även se till att ta tag i träningen, ordentligt! För då spelar inte mitt godisberoende nån roll.. tycker då jag. :)

Av Ronja Grahn - 10 januari 2011 15:12

Har ny kommit hem från dagis, har haft en så bra första dag..

Ska ta och packa väskan nu, så den är klar att följa med till Granbo ikväll. Sen vet jag inte riktigt, blir väl middag så småning om.

 

Känns som det kommer bli tidig kväll ikväll, ögonen börjar bli tunga redan nu. Illa, men härligt! Visar ju bara på att man gjort något idag. :)

 

Av Ronja Grahn - 10 januari 2011 07:07

Godmorgon! :)

Pigg, glad och vaken.. ska snart ta och stiga upp också, börja göra mig redo för min "första" dag på dagis. Ska bli grymt kul. Börjar halv nio.

 

Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards