Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ronja Grahn - 11 januari 2011 22:06

Helt slut och jätte trött, men har varit en mycket bra dag. Grymt härligt med träningen ikväll.

Har duschat, och lagt mig. Ska skriva en uppgift på datorn nu, om min praktik. Sen ringa hjärtat och efter de sooova. Ska bli så skööönt!! :)

NattiNatti!

Av Ronja Grahn - 11 januari 2011 07:24

Vilken skum natt det blev, förstår ingenting. Lyckades inte somna om förän kring tre. Och det lustiga var att min syster vaknade också och kunde inte heller somna om, men hon låg tydligen vaken fram till klockan fem.

 

Hm.. vad kan då vara problemet?

Skrev då klart uppgiften, tog inte länge alls. Skönt att ha gjort bort den.

 

Nu ska jag ta och stänga ner datorn, bussen kommer om ca. 15 minuter.

Skriver nog inte igen förän ikväll, kommer ju som sagt ha rätt fullt upp hela dagen idag.

 

Kramar!

Av Ronja Grahn - 11 januari 2011 00:42

   Men åå, vaknade alldeles nyss. Sten säker på att klockan var sju på morgonen, satte mig upp och tog fram datorn. Logga in och ser att datorns klocka var 00:31, börja fundera vad som fått klockan att stanna.. innan jag sen tog fram mobilen och kolla klockan där vilken visa samma sak. What?!

Jag är ju hur pigg som helst, 2.5 timmar har jag sovit. Hur är detta möjligt? Undra om det kan bero på att jag typ lääängtar tillbaka på praktiken PLUS att jag drömde att jag glömt göra gårdagens uppgift (angående praktiken) vilket jag faktiskt har. Fattar inte hur jag bara kunde glömma det? Är nog bäst jag gör den, så jag kan sova gott sen! Ska ju bara sammanfatta min dag i en typ av dagboks form. Inte kul att ha kvar en sån uppgift imorgon, då man har minne som en kråka. Då lär nog det mesta bli ihopblandat.

 

Godnatt på er!

 

Ovido - Quiz & Flashcards