Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Ronja Grahn - 21 januari 2011 22:40

Har varit på kurs ikväll, skoter kurs.. Jepp! Nu ska jag ta snöskoterkort. :)

 

Är hur trött som helst, men det måste väl vara tillåtet då man varit vaken sen 04.45 Blir lite fredagsmys framför tv:n nu, med lite gosaker.

Sen sova, blir inte så sent ikväll. Är som sagt jätte trött, och imorgon är det kurs igen.

 

Kram

Av Ronja Grahn - 21 januari 2011 15:32

     


Sitter och väntar på att hjärtat mitt ska komma hem från Piteå,

Afrodite väntar sedan.

 

Trevlig helg på er!

Av Ronja Grahn - 21 januari 2011 15:01

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan

2. Du kan läsa sms från personen om och om igen

3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne

4. Bara av att höra hans/hennes namn ler du

5. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats

6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen

7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen

8. Du älskar att känna personens lukt

9. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne

10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på. ♥

 

Stämmer väl faktiskt ganska bra.. :)

Av Ronja Grahn - 21 januari 2011 06:01

           

Tog mig upp fem imorse, även om jag aldrig trodde det skulle gå.

Men jag var pigg och glad, så det var inga problem alls. Sen så är ju min älskling verkligen världens sötaste, som hörde av sig och kolla att jag var vaken. Trots att klockan var fem.

 

Trots att veckan gått fort så känns det skönt med Fredag.

 

Nu ska jag ta och börja traska iväg till min praktikplats/dagis. Öppning idag som ni kanske förstår.

 

Ha en bra dag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards