Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Ronja Grahn - 11 januari 2009 18:49

Kom på en sak. :)

De va prick en månad sen som jag fyllde år. Haha.

Intressant va? ;)

Grattis i efterskott? :)


Haha. xD ^^,

Snacka nån som har lite å gö.


Kramkram/Ronja


Av Ronja Grahn - 11 januari 2009 18:12

Haha, nu sitter jag här igen xD ^^

Känns som jag sitter gode mycket vid datorn.

Fast samtidigt känns de som jag gör så mycket annat. haha,

De är konstigt de där. xD

Fick för några dagar sen ett usb minne av Farfar.

De är ju jätte bra att ha.

Så jag sitter och överför lite bilder till det nu.

Ganska coolt att man kan spara så mycket på ett sånt litet. ;)


Å imorrn äre skola.. Länktar verkligen inte.

Skolan är bara jobbig. xD

Hur kul är det att få 2 läxor redan första dan.

Har Engelska läxa och matte läxa till på Torsdag.

Fast de orkar jag int gö nå åt nu.

De får väl bli på onsdag kväll som vanligt. Haha.

Nä ska försöka komma ihåg de och göra de tidigare.

Men jag har kvar de på skolan än.

Så just nu äre int så mycke att gö nå åt. Hehe.

På helgen ska man bara slappa. (A)


Ikväll blire film. :) Niceigt värre.


Ha d bra!

Kramar/Ronja


 

<33

Av Ronja Grahn - 11 januari 2009 17:48

En bild på mina kusiner.

Älskar dem! <33

Av Ronja Grahn - 11 januari 2009 15:24

Har vart ute och me Hilda och Frille idag. xD

Longerade Hilda, jag fick lite hjälp me de för de va inte lätt.

Hon fatta typ inte grejen + att hon är den tjurigaste som finns.

Och hon försöker vara den som bestämmer.

Och Frille körde jag åt Moa, (känade lite pengar) ;) Hehe.

Moa hade annat för sig idag.

Frille låg på som fan, fick typ ont i armarna av att hålla in han.

De gick jävligt fort. xD ^^


Gode skönt ute nu, de är typ noll gradigt.

Inte illa.......  ;)


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 januari 2009 11:49

Idag har jag inte sovit lika länge. haha. :)

Sovde typ bara till halv elva. ;)

Och när jag vakna fick jag typ sinne för att jag hade så jävla stökigt i rummet. haha.

Så då börja jag dagen me å städa. xD ^^

Efter de så åt jag frukost, och nu så sitter jag här. ;)

Nå mer har inte hunnit hända idag. haha.

Skriver väl mer sen.

Kramkram/Ronja 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards