Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Ronja Grahn - 18 januari 2009 20:37

Det har varit en lugn dag idag, ;)

Har typ inte gjort nånting, Haha, Gode niceigt, ^^


Nu Har jag kommit på igen att jag ska möblera om i rummet,

Vilket som brukar göras gode ofta. haha.

Men ibland kan jag verkligen känna hur less jag är på att ha de likadant,

Så då blir de att möblera om. :P

Så nu håller jag på med de. Få se hur länge de tar. Är typ mitt i nu.

Tog bara en paus. hehe ;)

Kanske lägger upp före och efter bilder sen. haha. xD ^^


Nu ska jag äta lite glass, hehe, ;)

Hörde att dom tog fram de. :P

Ha de bra så länge!

Kramar/Ronja


Av Ronja Grahn - 18 januari 2009 12:54

Gode sköönt att sova på morgonen, och känna att man inte måste stiga upp för att gör nå. xD,

vaknade typ 10 imorse, fast jag steg inte upp för än 12. xD ^^

Låg och halv sov, ;) haha.

Idag är de inte kallt ute just nu är de; -5.1

Nån som vill flytta hit nu? HAHA!

Nu ska jag se reprisen av Let`s Dance, eller bara början tro jag.

Slutet har jag ju redan sett. haha.

Så efter jag sett de en stund blire väl att gå ut en stund. :)


Ha d bra!

Skriver sen!

Kram/Ronja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards