Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Ronja Grahn - 23 januari 2009 22:24

Har sett Let´s dance, ätit Godis och liggit och vila på soffan ikväll,

Väldigt lugn kväll, Känndes gode bra.

Och började faktiskt kännas bättre. =)

Fast de blev sämre då jag fick sinne på syrran och börja skrika som en galning. xD

Ska göra en te-kopp nu och se vem som åkte ut ur Let´s dance,

Heja:

*Bella

*Laila

*Nicke, ;)


Sen blire läsa och Sova eller så bara sova. =)

Måste sova tidigt ikväll. ;)


Ha de bra!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 23 januari 2009 18:31

Dagens vaknande: 07.20, försovde mig som fan. ^^
Dagens låt: Alla på min spel lista ;)
Dagens dusch: Ska ducha snart.
Dagens kläder: Jeans, varm tröja,
Dagens frisyr: Utsläppt..
Dagens smink: mascara, Kajal....
Dagens att göra: Vila upp mej till imorgon
Dagens vill ha: Godis, ;)
Dagens saknad: Alla jag inte träffat idag.
Dagens tråkigaste: Att jag typ är förkyld.
Dagens finaste: Vännerna <33
Dagens måste: Bli frisk
Dagens dricka: Te, vatten, mjölk och dricka. =)
Dagens köp: Inget. :P
Dagens kärlek: Jessica de finns ingen!! (haha)
Dagens mående: lite förkyld, men ändå glad och.... Hm, vet it va jag skull skriva. ^^

Av Ronja Grahn - 23 januari 2009 18:19

Fredag idag, nog går väl veckorna snabbt? :)

Inte så länge kvar till sommarlovet, haha ;)

Bara typ 20 veckor, Fan så man längtar. Hehe.

Idag har jag vart förkyld, inte kul.


IMORGON blire skoj, :D

Jag, Mårran och Åman har hyrt byastugan,

Mårran och Åman ska ha en överaskning till mej,

(för att jag har fyllt år)

Haha, vet att de va ganska länge sen som jag fyllde år,

Men spelar ingen roll, Kommer ju bli jävligt kul ändå. :P


Så därför vill jag verkligen få bort förkyldningen,

Sen jag kommit hem jag jag först vart ute ett tag med Hilda,

Ville passa på nu när de äntligen är ljust.

Sen gick jag in satt lite framför datorn, sen somna jag i soffan tills de va mat, *Gode skönt*

Måste verkligen vila upp mig inför imorgon. :D


Ikväll ska jag bara ta de lungt.

Bloggar säkert lite sen också.

Puss å kram =)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards