Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 januari 2009

^^

Av Ronja Grahn - 22 januari 2009 21:32

Känner mig som en gammal tant,

Stickar och dricker te. haha. xD ^^


Kram på er ;) <3


Av Ronja Grahn - 22 januari 2009 18:09

Åman har lärt mig lägga in youtube klipp, =)

De va kul att lära sig.

Har alltid undrat hur man ska göra.


Haha!

Ni måste bara titta på den här.

Så rolig. =) : ----->

Av Ronja Grahn - 22 januari 2009 17:33

Skytten 23/11-21/12

Månen gör din torsdag spännande. Du är klarsynt och intuitiv på en nivå som leder till nya funderingar.

Av Ronja Grahn - 22 januari 2009 17:16

Nu så är veckans sista och andra långdag över. =)

Idag har jag haft radion på hela dan (i telefon) haha,

Mycket man får veta på en dag + att de är bra musik. :p

Engelska läxa till idag. Gick mkt bra, ;) haha.

På Elevensval (idrott) Åkte jag skridskor idag me. =)

Fast de var inte lika skoj idag.

spela bara ishokey me 9:erna och nåra 8:er.

Men alla dom kan ju de där så jävla bra så de går ju i 170 för dem.

Själv kännde man sig bara så jävla ivägen. :)

Hmm.. Vad ska jag mer skriva? :P

Kom typ inte på nå.

Jaa, Jo på sjöjden har jag börjat sticka en ny halsduk. haha.

Man känner sig som en gammal tant då man sitter där och stickar,

Men kul äre. ;)


Nu ska jag äta.

Kramar/Ronja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards