Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Ronja Grahn - 14 januari 2009 20:32

Skolan i dag va mycket okej,

Vet inte riktigt så mycket å säga om den.

På musiken såg vi film, Kemin så labba vi me nå, (så de börja stinka som fan), På so/svenska jobba vi me frågor, på lusen så läste vi (HAHA)

och på gympan körde vi bomben. xD ^^

De va typ allt som hände på skolan idag.


Jag har gått med i en träning som är Onsdagar i byan,

De är som "gympa". (uppvärmning,Styrka,kondition,Avslappning.)

De va faktiskt riktigt skoj. =) Nicenice!

Efter de så duscha jag, sen ha jag fikat och läst lite läxa.

Och nu så sitter jag här. ;)  


Å nu ska jag fortsätta sitt här en liten stund. Hahah.... ^^,

Ha de bra!

Kramkram/Ronja

Av Ronja Grahn - 14 januari 2009 06:42

Heeeejsan!

Är jätte pigg idag. Haha.

Undra varför... xD ^^

Igår blev de inte så mycket bloggande. Sorry, ;)

Hade så mycket annat å göra.

Men de va då en vanlig Tisadag igår.

Å idag äre en vanlig Onsdag, haha. xD ^^

Går kort dag idag, (gjorde de igår också)

Goode så skönt.  Fast ganska jobbigt ändå,

Eller inte de men att vi har 5 lextioner före lunch.

De är ju inte lite precis. Men man överlever.

Vi har ju musik i dag. De är jätte skoj. =)

Och ikväll ska jag börja på nå nytt.

Ska gå nån "träning" i byan. (Skriver mer om de ikväll.) 

De blir skoj.

Å efter de så blir de plugg, plugg och mer plugg. xD

Haha.

Nä nu ska jag gå och äta frukost. =)

Ha de bra!

Kram/Ronja


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards