Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Ronja Grahn - 17 januari 2009 23:31

Yey! HAHA, Team Erik gick vidare, ;)

Och rätt åkte ut. Kan de bli bättre? Haha. xD ^^


Kvällen: 

Såg Körslaget, sen en film som va jätte rolig. HAHA.

Å nu så ska jag nörda här lite till sen ska jag nog gå upp och läsa tills jag somnar, ;).

Jag har börjat med en jätte bra bok.

(Än så länge är den då bra)

Kan skriva mer om den imorgon. :)


Gó natt!

Pussåkram/Ronja



Av Ronja Grahn - 17 januari 2009 19:57

Nu ska jag se körslaget och äta Godis, ;) haha,

HEJA TEAM ERIK!! :D

Kram

Av Ronja Grahn - 17 januari 2009 19:10

Betydligt varmare nu än i Torsdag, HAHA, ;)

Fick typ 10 komentarer av olika personer och alla va nästan lika dana:

"Åå så kallt, Jag kommer aldrig flytta till Arvidsjaur",

Haha,

Men som tur är så är de inte så kallt jämt, hehe.

Idag tex. -10.   ;)


Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 17 januari 2009 18:52

Såg en jätte bra film me Marielle,

Den heter: The eye,

Om ni inte har sett den så: SE DEN!! :D

Jag tycker den är jätte bra. :P

Kram/Ronja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards