Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Ronja Grahn - 19 januari 2009 23:11

Ridningen gick bra, Dock va de gode grymt jobbigt.

Hade Mirre idag, De va skit jobbigt hon ligger på jätte mycket och är jätte tung i munen.

Jaja.. De gick då bra ändå.

Åå nu sitter jag här, har just duchat, och sitter å laddar över nå låtar till mp4:an, ;)

När de är klart ska jag gå upp och läsa och göra nåra matte tal.

Sen ska jag sova. ;)

Då vet ni. haha.


Pussåkram/Ronja

Av Ronja Grahn - 19 januari 2009 17:53

Då var snart Måndagen slut, ;)

Gode skönt, Måndag måste ju seriöst va den jobbigaste dagen på hela veckan.

Nu har jag just ätit och ska väl snart fara på ridningen.

Gu jag är typ värsta jätte trött, men de är väl inte så ovanligt av mig en måndag?.

Rummet vart klar igår, ;) jag vart faktiskt nöjd.

haha, Få se hur länge jag är de då. xD ^^

Blir väl snart att möblera om igen. haha. xD


Men nu måste jag fara,

bloggar kanske mer ikväll.

Kramar/Ronja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards