Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Ronja Grahn - 20 januari 2009 20:57

NU MINA DAMER OCH HERRAR, TANTER OCH FARBRÖDER, FLICKOR OCH POJKAR, VÄNNER OCH OVÄNNER, SÅ ÄRE:

 ANDRA AVENYN!!


Missa inte de. 21.00, svt 1


Glöm era bekymmer imorgon kommer nya.



Pussåkram.

Av Ronja Grahn - 20 januari 2009 20:41

Haha, De va då de jobbigaste test jag nånsin gjort. xD

D va jobbigare att fylla i alla dom där än att svara på 100 frågor. haha.

Men de va ändå lite skoj, heh ;)

ikväll har jag inte gjort så mycket. Sett lite tv, ätit, datorn, lite plugg. :P

Jag och mamma va ju duktiga idag. haha.

Hon skull ge hästarna men hon kännde sig lite sjuk så hon frågade om jag kunnde hjälpa, och visst kunnde jag de.

Åså när vi kom dit tog vi kärran me hö och gick ut sen komentera vi att dom verka stå och äta. De tyckte vi va lite konstigt, men vi kom överens om att dom måst ha haft kvar sen "mellanmålet"

Så vi gav dom höet, och sen när vi kom in i stallet igen så gick jag och kolla på en lapp där de står vem som ska ge dem mat.

Och då visa de sig att dom fått dubbla middagar idag, Haha. xD ^^

De va tydligen Lotta som skull ge middagen idag. ^^

(och de hade hon redan gjort)

Frille kom ju fan blåsa upp som en ballong, min lilla tjockis! <3

(Hilda också för den delen) ^^ <3


Jaja. ;)


Kram/Ronja


Av Ronja Grahn - 20 januari 2009 18:56

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:

2. Amalia
12. Emilia
21. Jessica L
24. Kajsa G
35. Lotta G
36. Lovisa
37. Marielle S i boden. 

40. Mårran
48. Ronja R
54. Simon
66. Stefan G
72. Carro (Börja om från 1, osv..)

Ser du nummer 2 ofta?  Nä, :( Men ibland :) Hoppas vi ses snart ;) <3
Har du pussat nummer 12?  Nepp, <3
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 21?  En kväll då vi skulle ut och rida, hehe. De va jätte mörkt ute. Och båda va mörkrädda. Haha <3

Sen jätte många mer, ;)
Har du träffat nummer 24? Oojaa.
Är nummer 35 söt? Hehe, Jo <3
Vad var ditt första intryck av nummer 36? LOVISA! :D <3333
Gillar du nummer 37?  Jo som vän ja, ;) <3
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Jodå <33
När såg du nummer 48 sist? Oj, vet inte riktigt.

Men sist då jag va i skellefteå iaf.., När kan de vart? I slutet av december.

Har du varit i nummer 66 hus? Jaa.
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Vet ej. Inget inplanerat, men de blir nog snart nån gång. :)
Är du nära vän med nummer 66? Farbror? haha, Ja vän och vän. Brors barn och fars bror, rättare sagt ;)
Har du gått på bio med nummer 40? Njao.. Inte vad jag kan minnas.
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Jaa. :)
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? ALLT. . <3
Känner du nummer 48? Ja de gör jag.
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Självklart! :)
Hur är vänskapen mellan nummer 35 och 36? Vad jag vet så känner dom inte varandra.
Har du velat slå 40 i ansiktet? Haha, Nejnej.
Har nummer 12 ett förhållande?  Tror de. ;) (A) Eller?
När träffade du nummer 35 senast? Onsdags förra veckan, Sten koll, HAHA, xD ^^

Har du sovit hos nummer 37? Nepp.
Vem känner du bäst av nummer 66 och 72? 66 , Stefan.








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards