Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Ronja Grahn - 26 januari 2009 15:42

Vad ni är dåliga på att komentera mina inlägg, ;)

Haha.

Kanske inte har sagt de, men jag gillar då ni gör de. =)

Ni kanske inte vet vad ni ska säga/Skriva.

Skriv bara nån komentar om de jag skrev, eller skicka bara en smilis?

Haha.

Kanske jag ska börja ställa er frågor? haha.

Så ni har nå att svara på (skriva). xD ^^


Rösta --------->

(så jag får veta varför)


Nä nu ska jag se lite tv.

Puss <3

Av Ronja Grahn - 26 januari 2009 15:02

Är så grymt förkyld idag, Trodde de skulle vända.

Men tydligen så hade jag fel, De blev mycket värre än i helgen.

Så idag har jag vart hemma från skolan.

Har liggit nere i soffan, me täcke och te kopp och sett tv och film.

Och ett tag så sov jag. :)


Sitter just nu och tänker på klassen som har matte just nu.

Just ja nu kom jag på att de är idag vi skulle besöka bibloteket tro jag,

Faan att jag missa de. xD Hade behövt hitta mig en ny bok.

Jaja.. Inget att gö åt.

Får väl gå dit efter skolan nån dag. :)


Kram/Ronja



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards