Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Ronja Grahn - 24 januari 2009 16:42

Hejsan! ;)

De vart lite bloggat idag, har haft ganska stressigt. :P

Just nu sitter jag klar och väntar på att Mårran och Åman ska ringa och säga att jag kan komma till byan, (dom håller på med sin överaskning)

Så då tänkte jag att jag hinner blogga lite medans. =)

Idag har jag hunnit rida Hilda lite, Hon va jätte duktig.

Efter de har jag bara sprungit om kring och gjort mig i ordning.

Och nu är jag klar. Tur att jag hann. :P

Haha.

Gu vad de kommer blir roligt.

 Ikväll äre Körslaget, Missar ju tyvärr de för tv kanalerna i byan fungerar inte.

De är bara dvd där som gäller.

Men de gör inget. De är värt att inte hinna. Kommer ha mycket roligare, ;)

Fast jag missar ju reprisen också, så ni kan väl skriva och säga vem som fick lämna? :P

Jag hejar fortfarande på Team Erik, :D


Igår fick Isabella lämna let´s dance,

De vart jag nästan sur över,

Ja mena hon är väl fan mycke bättre än den där Carl-jan tex..

Jag fattar inte.


Jaja. . Nu ska jag kolla vidare lite innan jag ska fara.


Ha d bra!.

Pussåkram

/Ronja

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards