Ronja Grahn

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Ronja Grahn - 27 januari 2009 18:43

Hehe.. Nu får ni en kluring här. ;)

De här talet stämmer ju inte,

men genom att flytta 1 tändsticka så kan man få de att stämma.

Frågan är bara. Vilken?

Skriv vad ni tror så lägger jag ut svaret då nåra har gissat. :)


Kram på er! <3

Av Ronja Grahn - 27 januari 2009 11:42

Förföljaren av Magnus Nordin.

En jätte bra bok. =)

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 27 januari 2009 10:00

Är sjuk idag med.

Så är hemma från skolan.

Vakndade 06.00 imorse (väckarklockan)

Sen då va jag vaken och somnade igen typ 08.30 och nu har jag nyss vaknat,  Så de vart liten sov stund, Vet int om jag kom att somna nå mer.

Känner mig inte så där jätte trött.

Men somnar jag så somnar jag ju.

De blir ju oftast så då man ligger under täcket framför tv och är sjuk. (A).


Bibloteks besöket med skolan var tydligen inte igår. :)

Kollade i min lilla kalender de är på Onsdag, (imorgon).

Få se då om jag är frisk då. :)

Skulle vara kul/bra och få höra nå stå och berätta om nåra nya böcker som kommit in.

Har så himla svårt för att hitta en bok ibland. :)

Men just nu har jag en, ;) Som är jätte bra.


Nu ska jag se tv eller jag vet inte kanske sitta kvar här, eller nä jag måste gå och äta en blandming av Frukost och Lunch.

Ska skriva mer i bloggen sen.

Puss! < 3 /Ronja




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards