Ronja Grahn

Alla inlägg under november 2009

Av Ronja Grahn - 18 november 2009 21:03

Va jätte trött imorse, så sov lite för länge. Men hann ändå men bussen. Tur de!

Första lektion biologi men läraren va borta så vi behövde bara göra ett korsord sen fick vi "håla" resten av lektion, sen so och språkval. Efter de lunch.. :) Skulle haft Matte efter lunch men hade håla på den också. Efter de engelska och sen hk. Sluta vid fyra.

Hade planerat tidig kväll, men de blir nog inte så värst tidigt innan jag har lagt mig, pluggat ganska mycket och nu äre oskyldigt dömd också, har lite att göra efter det också så..

Har inte tid att skriva mer nu.

Hoppas ni haft en bra dag iaf. :)

Kramizz/Ronja


*Längtar sjukt mycket till helgen!*

Av Ronja Grahn - 17 november 2009 17:15

Skolan idag då. Först Teknik, Tekniken är mycke roligare nu än vad den va i sjuan. Vi håller på bygga lite olika saker. ;P Sen Engelska och efter de Kemi. Vi fick igen provet som vi gjorde vare förra veckan? Det som jag fick veta dagen före att de va. Hade trott på starkt ig men vart GODKÄNND :D haha. F**K så glá jag vart! ;)

Sen skulle vi haft musik men musik läraren är ju på Malta så det vart Håla idag, inte illa :) Fast musik är ju dock roligt. Sen Lunch, so och gympa. Sluta halv tre.

Har varit här hos farmor och farfar sen tre, ätit plättar och fikat och så. Kusinerna och några kompisar till dom va här också. Så de har vart fullt hus. Alva kom just då jag skulle skriva och ville prova skriva lite. Ja ni ser ju.Hihi Gode duktig hon va. Hon skrev och kom på allt själv. Måste ju vara duktigt i hennes ålder.

Nä nu ska jag kolla vad dom andra gör.

Sen ska jag väl snart fara hem, blir nog gode lungt ikväll. Kanske far över till kusinerna en stund.

Kraaamiz/Ronja

Hei

Av Ronja Grahn - 17 november 2009 16:45

hei ronja och alla vad gör  ni  idag?

jag ska snart på barnkören och sen ska jag hem och sova .

från  Alva


  

                                                  

                                                  

                                                  

 

Av Ronja Grahn - 16 november 2009 22:45

Måndag idag, har inte hänt nå speciellt på skolan.

Ikväll har jag vart och busa med kusinerna, sen bakat en sockerkaka och sett tv.  

Är trött som vanligt, så ska se en film nu sen sova.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 15 november 2009 23:45

  

Hahahaha!! :)

Go´natt Kram /Ronja

:)

Av Ronja Grahn - 15 november 2009 23:15

Redan Söndag, vars har helgen tagit vägen?

Har ändå vart sjukt härligt att bara vara hemma hela helgen. Eller mesta delen av helgen då. Några små svängar till Arvids hare ju blivit. Va i Arvids en stund ikväll också. Men mesta tiden av helgen har ja vart hemma ändå. Gode skönt.

Sitter vid datorn nu samtidigt som jag hänger med i en film jag sett typ 3 gånger.

Ska snart stänga här, har bara lite saker jag måste göra klart först.

Sen äre väl bäst att gå och lägga sig så det inte blir som förra veckan, vägra stiga upp och missa bussen.. Haha. Gode dåligt. ;P

Imorgon äre väl skola, sen vet jag inte riktigt.. känner jag mig själv rätt så kom jag säkert va väldigt trött. Det hör som Måndagen till. heh.

 

Kram på er!/Ronja 

Av Ronja Grahn - 15 november 2009 22:43

Av Ronja Grahn - 15 november 2009 15:30

Har sovit bra inatt också, inte lika hemskt ont i armen längre. Det är bra de.

For ut på lång promenade med Mamma och Isa efter ett nån gång. Va jätte härligt ute, lite regnigt i luften men int så farligt mycke. Efter promenaden vart de lunch.

Har suttit och kollat lite saker här nu, men ska gå och hitta på nå annat nu.

Vart Kort inlägg men skriver kanske mer sen.. ;) 

Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards