Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2010

Av Ronja Grahn - 18 april 2010 23:13

Då har man krypit ner under täcket då, skulle bara skriva Godnatt här innan jag her igång film.. Som jag säkerligen kommer somna till om nån timme.

Imorgon äre Måndag igen, men med alla prov denna vecka bjuder på så kommer det ju gå hur fort som helst. Brukar vara så.


Nepp, Johan falk väntar på att få bli "play" ad ;) haha.

Godnatt på er!

Av Ronja Grahn - 18 april 2010 14:33

Tack för igår kväll.. Vart en sjukt najs kväll :)


Har legat ute på balkongen och läst, solen sken och det var hur härligt som helst. Var helt inne i denna spännande bok. Så kolla jag upp då efter ett tag och märkte att molnen blivit alldeles gråa.. och det snöa lite smått. Hade inte märkt något. Gick in då.. och nu sitter jag här.. och ser genom fönstret.. att himlen har blivit blå igen och solen skiner. Fasen vad vädret kan ändras fort alltså.. :p


Nä,nu ska jag he mig ut på en promenad med Billy, som så ivrigt knallar runt här och vill ut.


Av Ronja Grahn - 17 april 2010 21:46

den vackraste stunden i livet var den när du kom...

 

 

Denna dag har bjudit på mycket tokerier, säger då bara de.

Drar snart ut!   --> 0768474792

 

Kram/Ronja

 

...

Av Ronja Grahn - 17 april 2010 00:08

J a g    o o o o o r k a r    i n t e e e e    m e r!

 

Nu får tårarna rinna, kliver aldrig mer upp.

Vill sova, läänge. Väck mig när allt är bra igen.

 

 

Du va allt

Av Ronja Grahn - 16 april 2010 20:09

Nyss kommit in från en lång promis med Billy, härligt. Nu kan man då ta fram lite karra utan att ha dåligt samvete.. Borde egentligen inte, men va fan.. Fredag är väl fredag..

Få se sen om det blir att hitta på nå med tjejerna. Men först blire se Talang iaf.. :)

Kraam/Ronja


Av Ronja Grahn - 16 april 2010 17:36

Har legat ute på balkongen och läst.. fy bubblan va spännande. Nu är då bok 12 utläst.. Ska ta fram bok 13 och lägga mig där ute en stund till medans jag väntar på att klockan ska bli 18.00 så man får nå maat. Blir tacos. :)

Solen steeeker på som satan ute och allt är härligt.


Tänk att det redan är helg.. det är ju för härligt för att förstå.


Nä ut i solen.. Trevlig helg på er!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 15 april 2010 22:39

Vart ingen läsning, for istället till farmor och farfar och hälsa på dom en sväng.. men dom hade då fullt upp med att riva ner gammal tapet för att tapetsera om. Så for till dollar och köpte nå karra sen tillbak och surra lite med dom innan jag fortsatte hem. Mötte Emma här ute så tog vi en promis med hundarna sen ute och kört lite.

Har krypit ner under täcket nu, diggar till Lasse och kollar facebook å bloggar. Funderar på att ta i tu med ännu ett gäng bilder kanske. Eller he på en film?

Aja..Vi få se.

Kram


Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut..

Av Ronja Grahn - 15 april 2010 17:34

Jahapp, här sitter man och tror kusinerna kommer hem snart åså ringer man och få höra att dom ändrat och kommer hem imorgon istället. Vilka knäppizar. :p

 

Har nyss ätit. Nu ska jag läsa lite, sen blire promenad med hundarna och Emma. :)

KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards