Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2010

Av Ronja Grahn - 13 april 2010 07:40

Redo för ännu en Tisdag, ska bara se om jag få i mig nå frukost. Sen äre väl bara bege sig till skolan då.. *suck*

Men går inte så länge idag, eller jo. Tillräckligt. 14.40

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 12 april 2010 20:28

Sitter nu och väntar på att Emma ska sluta, så blir det väl att hitta på nå skoj med henne snart. Tog mig då faktiskt från granbo till lägenheten på cykel.. trots att kedjan hoppa två gånger och det var motvind nå så jävulst. Kändes ett tag som att det skulle ta timmar innan jag va framme. Gick så trögt. Men det gjorde det inte.. och känslan då man kommer fram är ju sjukt härlig. :) Å ställa sig i duschen med skakiga ben.

Nä nu ringer de.

Adjöss! Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 12 april 2010 16:00

Ska ta bussen till Granbo nu, skotta så jag ta mig in i förrådet och kan ta fram cykeln. Sen blire cykla hem till Arvidsjaur! :) Ciao!

Av Ronja Grahn - 12 april 2010 08:00

Måndag morgon och lovet är slut, det kan seriöst inte bli mycket värre. Vädret är kasst de också, men kanske blir bättre. Ser lite så ut.

Ska fika nu, sen äre väl bara gå iväg till skolan då.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 april 2010 17:02

Är ganska så slut efter en hel dag på Vittjåkk, men har vart jätte härligt. Lyckas bränna mig har man också. Är alldeles varm i ansiktet. Men klagar inte. Dagen kunde nästan inte bli bättre.

Nu blire snart pizza hos Kajsa och sen heeeem och Söndagsmysa!---> 0768474792

 

Kram på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 april 2010 09:31

Blir Vittjåkk idag, strålande bra väder och jätte varmt ute. Kommer nog bli en härlig dag. Ska hopp i pjäxorna nu sen vänta på sjuts och hämta syster.

Hoppas ni får en bra dag!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 april 2010 02:53

Vart en myskväll ikväll, mysigt värre! Har sett några filmer, även hunnit sova en timme tidigare..

Ångrar verkligen inte att jag inte for ut, va inte det minsta sugen.

 

Nu ska jag ut en sväng med Isa så man får sova imorgon. Sen blire sängen.

Kram och GodNatt!

/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 20:45

Kom nyss hem från fjällbo, har vart en jätte härlig dag idag. Vart verkligen super bra väder. Kört skoter, grillat, steeek i solen å sjärtlappsåkning med Maja. hehe. Med andra ord en jätte trevlig,lyckad dag. :)

Va lite jobbigt att säga Hejdå till dom nu och inte veta när man ses igen. Men vi alla har då sagt att det inte ska dröja länge. Absolut inte 5 år som sist.


Funderar lite på hur jag ska göra ikväll, vet inte om jag ids fara ut eller inte. Känner mig förjävla trött och sliten. Så en film kändes mycket mycket mer lockande. Ibland måste man få vara lite tråkig.. så äre bara. :)

Fast man vet ju aldrig hur det slutar, fort så är man på väg ut. Men risken kändes liten.


KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards