Ronja Grahn

Alla inlägg under april 2010

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 12:12

Drar till fjällbo nu och ä me världens bästa fyrmänningar! :)

 

Isa har då fått sina chanser hon vägra andra gången också. Blir en tredje gång nu innan jag far annars får det va tills jag kom hem.

 

Kameran är med, hoppas det bli nå härliga bilder ;)

 

Ha en bra dag!
Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 10:21

Inte ville Isa ut inte när jag väckt henne, men tvinga ut henne ändå. Men som vanligt då så ska hon bli sur och vägra göra något. Fast då bli jag bara ännu surare och ska gå in, nä då ska inte hon in då.

Kan verkligen inte komma överens med hundar. Aja.. hon hade sin chans.

Nu blir frukost! :)

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 09:29

Nä, om man kanske skulle he sig upp så Isa får gå ut. Men tror faktiskt inte hon har vaknat än.. Isåfall är hon då gode tyst. Men bäst att gå ut en sväng med henne nu, mamma brukar gå ut vid sju med henne, få se nu är klockan halv tio. Hmm bäst he sig upp så hon inte gör sina behov inne.

Inte illa.. 200kr för att vara hundvakt åt "sin/vår" egen hund i 2 dagar. haha :)


Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 april 2010 23:30

På dina hela 5 år, vare första gången jag fick träffa dig idag. Men det kändes verkligen inte som första gången när du kollade på mig, ledde och vinka. Det värmde så i hjärtat. Och dina ord: "Ta min hand så du inte tappar bort din lilla fyrmänning" Jag ska aldrig tappa bort dig.. Du kommer alltid ha stor plats i mitt h...järta, lika så dina systrar. Jag älskar er! ♥

Av Ronja Grahn - 9 april 2010 18:42

Vart att Lisa sov här inatt.. vi kom fram till igår att det var 3-4 år sen sist vi träffades. Ett bra tag sen alltså. Så det va ju kul. Vi va ut en sväng på marknaden idag, fanns då verkligen inte mycket där. Vart bara Godis-remmar och några örhängen. Men alltid något. Sen for vi på afrodite och åt lunch med Lisas farmor,farfar och syskon. Sedan en sväng på marknaden och fika på kaffe stugan på de. :) Känns som man inte gjort annat än ätit. Sen for jag hem en sväng, innan jag va och klippte mig hos vickan. vart jätte nöjd. Kort, uppklipt och slingat :)

Sen vart det en tredje sväng på marknaden och nu sitter jag här och funderar på att göra nå maat. Trots att man typ inte gjort annat än ätit så är ja lite hungrig. (a)


Det är typ vad som hänt idag, vädret är grått. Skit tråkigt bara slask. :/ Huvva. Men däremot äre ju varmt ute. Tror det vart plus hela dagen. Både bra och dåligt.


Trevlig helg på er!

Kram/Ronja



En sak är då säkert, jag har världens sötaste fyrmänningar!

:)

Av Ronja Grahn - 8 april 2010 17:30

Har vart med lill kusin Nora hela dagen idag, massa bus. :) Är hemma nu, ska snart färga håret sen blir bio med Lisa. :)

Som nog mest troligt följer med hit sen. Kommer bli kul.. va ju evigheter sen sist.

Kramkram/Ronja


Av Ronja Grahn - 8 april 2010 01:19

Vart en promenad på 2 timmar ikväll, men det behövdes verkligen.

Blir så arg/ledsen att jag måste påminna mig själv om att andas.. varför gör du så här mot mig? Förtjänar jag verkligen inte mer?.. Finns så mycket jag vill berätta och förklara för dig men hur ska jag ens kunna börja då du aldrig lyssnar?

Livet är ju en enda stor jävla gåta..


Nu blire sängen så man orkar upp imorgon! GodNatt!

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards