Ronja Grahn

Alla inlägg under januari 2010

Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 20:54

For och mötte Linnea vid 18.00 ungefär.. :) Svinit jävla kallt ute. :s Vi for iaf hem till jag. Här har vi sett film, pratat och flummat osv.. Som vanligt dåe.  :D

Vi har nu förflyttat oss till soffan blir kika på Wallander nu. Sen ut på promenad! :) Ska iaf försöka få med mig henne.. Hahaha!

KramKram/Ronja

 

 

 - Nej!

..

Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 16:35

När jag klantar mig
när jag sviker dig
när jag sabbar och förstör
var kvar ändå
tro för oss två för du vet vad jag än gör
ja vad jag än gör


Så aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där (är där) för mig (för mig) som jag är där för dig.

Ge inte upp..!

Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 15:50

När man var liten var allt mkt lättare ...
Lycka var att få en nalle i persent ,
Glädje var att dag efter dag leka med nallen
och veta att den vänta på en där hemma när man va i skolan .
Sorg var när nallen blev smutsig eller gick sönder ,
Lättnad var när mamma kunde fixa till nallen igen .
Längtan var när man satt å väntade på att jultomten skulle komma efter kalle ...
När vände allting ?
När blev allt så svårt ?
Varför kan man inte få bli liten igen
och mamma kunde lösa alla problemen ?!

<3

Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 15:46

  

Bild på Jag och Tuvalisa, Julen -09

:p

Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 15:13

Inte då har man fått så mycket gjort idag inte, men såna här dagar är härliga! Bara vara, inte känna att man har några "måsten" hehe. 

Men nu äre slut på slöa, ska ut på promis snart.

Kram/Ronja



Marielle - Hahahaha ;)

Kajsa - Ööh? Om det nu skulle vara så de va.


Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 13:26

Hahaha!

Klockan va före 18.00 igår då jag skrev att ni kunde nå mig på mobilen.. Det va vänner som hörde av sig. Och kvällen vart rikigt lyckad.. Men då ringde det vid fem inatt, ides dock inte svara så jag fick ett meddelande från röstbrevlådan där nån/några säger att jag inte alls går nå på mobilen. Och att jag ljuger på bloggen. Man som bara "Men hallå?"  Hahaha. Tyckte de va så jävla roligt. Kvällen kunde inte sluta bättre än med ett gott skratt.

Har vart gode seg idag, klockan är redan halv två. Har vilat och vart uppe lite om vart annat. Har just ätit frukost nu.

Ska ringa till Linnea och höra om hon har kommit hem ännu, sen få vi väl se dåe vad som händer.

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 04:45

Nae, om man skulle försöka sova så man inte sover bort hela dagen imorgon.

NattiNatti! :)

Kram/Ronja

(y)

Av Ronja Grahn - 31 januari 2010 00:34

Gött! Tack för en underbar kväll.. :)

Kom på att jag glömde äta middag idag, bättre sent än aldrig. Så det fick bli makaroner och köttbullar nu ist.. Det vart faktiskt inte så tokigt. Haha. ;)

Funderar på att starta en film nu..

Kramii/Ronja



  

Ovido - Quiz & Flashcards