Ronja Grahn

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Ronja Grahn - 29 januari 2010 22:55

Har gjort om bloggen nu dåe, kommentera gärna så jag får höra vad ni tycker..

 

Kraaamiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 januari 2010 19:47

Kom just in har vart en sväng på lill-ica, ska nu placera mig i soffan med dricka,chips och karra. Självklart får datorn följa med.. ;) Så väntar vi in Let´s dance.

Trevlig kväll mina vänner!

Kramii/Ronja


btw.. Det tog 5 minuter så va Grannarna tysta.. :p

Av Ronja Grahn - 29 januari 2010 17:21

Nog fan tål jag mycket men sjungade grannar som inte kan sjunga, hahaha. Dra en gräns. Ska basa på nå Gaga här och försöka komma på nå att göra till middag..

Kramizar/Ronja

Av Ronja Grahn - 29 januari 2010 15:46

Sitter i soffan nu, hostar och fryser. Inte bra.

Skolan idag har vart en rätt så vanlig Fredag med: Mentorstid,svenska,matte,svenska Lunch lus och idrott. Känner verkligen att det tar på krafterna då man är förkyld. Åh! Jag hatar att va förkyld. Och för det andra så har jag inte tid med det heller. Det är som därför jag ignorerar det så vackert, och kämpar.. men innerst inne vill jag bara lägga mig och dööö. Orkar it mer.

Ska lägga mig i ett VARMT bad nu och få upp värmen. Sen vet jag inte vad som hända skall, ensam i lägenheten ikväll. Ni får väl höra av er om ni vill hitta på nå.

Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards