Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Ronja Grahn - 26 januari 2010 22:12

Vid fyra idag så gick jag till dagis och hämta Nora & Isak, när jag kom in kom det jätte många barn och jag fick teckningar och pärlbrickor.. Haha. Så sjukt sött.

Jag, Nora och Isak promenerade iaf hem till dom.. Där vi fick middag av Kajsa.. :) och efter lite spel och bus så promenerade jag hem igen. :)

Har vart en lugn kväll ikväll iaf, va för nån timme sen ute på promenad igen med IsaLisa.. Sjukt härligt ute, men började blåsa mer och mer.. :/ Inge bra. Men det ska ju tydligen bli Oväder imorgon så det är väl det som har sina tecken.

Nä nu ska jag läsa lite andra bloggar och dricka upp min fruktsoppa.

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 26 januari 2010 13:10

Gode chill dag idag, första lektionen teknik, sen engelska (fick sluta tidigare för att vi hade vikarie) Sen håla i 1 och halv timme, jag och Linnea for hem till mig. Efter det tillbaka till skolan, musik i en timme sen Lunch+håla på so:n, och där är vi nu.. ;) Är hem en sväng, börjar om tio i två. Har haft två timmars rast. En lektion kvar sen slutar jag för idag. Inte illa.

Ska lägga mig och vila en stund, snurrar i huvet.

Krami på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 26 januari 2010 07:41

Ska snart gå till skolan börjar om en halv timme, ska fika först.

Ha en bra dag!

Kramizz/Ronja

Av Ronja Grahn - 26 januari 2010 00:04

Har just krypit ner under täcket. Fryser som bara den. Denna hemska förkyldning. Vill igentligen inte sova för att det är hemskt att vakna alldeles täpt i näsan och ont i halsen. Inge kul alls. Men än så orkar jag då stå på benen om dagarna, bara lite ont i huvet, men överlever och långa promenader är inget problem. Det är just bara morgon och kväll som är jobbiga.

Ska snart lägga bort datorn, och försöka sova. Om en stund.. Hehe.. ;)

Kram på er/Ronja

 

 

- Varför? :´( <3

Ovido - Quiz & Flashcards