Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Ronja Grahn - 25 januari 2010 21:30

Va ute på en lååång promis med Isa ikväll, gick från västlundavägen förbi sandbacka upp mot varuhuset upp hela backen bakom, villavägen dåe, förbi lill ica, rakt fram kom tillslut till min skola. Över storgatan ner mot posten förbi stalo ner sen vänster och in västlundavägen. Ha ha ha. VILKEN FIN BESKRIVNING.. Då vet ni. Hur många förstår? ^^  Det va sjukt härligt att va ute och gå iaf. Perfekt väder. Hoppas Isa är någolunda nöjd nu. Själv känns det dåe som bra. ;)

Kram/Ronja

;)

Av Ronja Grahn - 25 januari 2010 17:16

Kommentarer - Tack för era tips om min design.. :) Ska prova lite olika..

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 25 januari 2010 17:09

Japp, då vare måndag igen dåe -.- Känns gode skönt att den är "över" nu. När måndagen är slut så går som resten av dagarna hur fort som helst och sen äre helg. (y)

Svenska, so, engelska,matte,lunch,bild/håla och No är vad jag haft idag. Tråkigt värre. Sitter i soffan min med bärbara. Ska snart fixa nå mat, sen vet jag inte vad som händer? Ni kan ju alltid höra av er! 076-8474792 yää, You Know..!

Kramiiz/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards