Ronja Grahn

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Ronja Grahn - 28 januari 2010 23:45

Har just sett Andra Avenyn, skit bra! ;)

Idag har det inte hänt nå spec i skolan, slutade vid fyra. Så gick hem dåe. Ikväll så fick jag för mig jag skulle baka, så gick till Ica och köpte endel saker som fattades sen vart det både Sockerkaka och Kladdkaka, smakade en bit av kladdkakan sen orka jag itt mer. Sockerkakan få nån annan testa. Eller ja, jag kanske måst smaka en bit imorgon.. Haha.

Har ätit så otroligt dåligt på senaste. Min mage säger stopp!

Hoppa äver både Frukost och lunch är fan i mig inte bra. Men det är så illa då man är sjuk, ingenting går äta.

Nä nu ska jag försöka göra rekord på somna tidigt.

Kramiz/Ronja


Av Ronja Grahn - 28 januari 2010 22:30

    


Ringelskolans klass 5 B efter att ha tagit sig vidare till semifinalen. Foto Per Lundgren.



Ringelskolan från Arvidsjaur vann med 19 – 17 över Hemängssskolan från Luleå:
-De var superduktiga! säger läraren Per Lundgren, som naturligtvis följde sin klass under kvartsfinalen.




Segern innebär att Ringelskolan nu får möta Blåsmarks skola i semifinalen. Den avgörs nästa vecka, torsdag 4 februari. I avslutande Stegen tog Hemängsskolan full pott. Det räckte däremot inte för att rå på Ringelskolan, som ryckte ifrån på snabbfrågorna.



Lyssna : http://www.sr.se/sida/gruppsida.aspx?ProgramId=3033&grupp=4507


Stort Grattis Tjejer och Killar.. :)


Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards