Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Ronja Grahn - 20 januari 2010 20:57

Hur mycke jag än vilar så känner jag mig lika slut / trött ändå. Hede på en film efter maten och började se, somnade efter typ tio minuter sen vakna jag av att filmen va slut och började om från början (filmen gjorde det automatiskt) så jag fortsatte bara se då som att inget hänt.. haha. Gode bekvämt.

Sen när filmen va slut så hade syster fixa fruksallad med glass. Va gode gott. Har kollar på datorn ett tag nu, väntar på att den ska ladda klaart så jag kan flytta till soffan. Stolen jag sitter på nu är förjävla oskön. ;)

 

Ska se Andra Avenyn nu..

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 20 januari 2010 13:23

Vaknade imorse och kände mig inte alls bra, förkyld hosta som en tok, frös,snurrig och när jag skulle upp så orka inte ens benen bära. Inget bra tecken, så jag stanna hemma från skolan idag. Kröp ner under täcket och slog på tv:n så somna jag om en stund. Sen har jag som bara sett tv.

Hoppas verkligen jag blir frisk. Har inte tid att vara sjuk nu. Bara vila och hoppas på det bästa.

Kram/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards