Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Ronja Grahn - 21 januari 2010 22:28

Fick ett samtal idag av världens sötaste flickor. Dom är ju bara för gulliga!

Pratar såklart om kusinerna Grahn. Alva, Viola och Tuvalisa.

Saknar dom så sjukt mycket. Men helgen är planerad, och helgen kommer bli hur mysig som helst! :)



      


Kram/Ronja








Av Ronja Grahn - 21 januari 2010 16:37

Fick håla på sista lektionen (bild).. Så slutade halv tre idag. Härligt! :)

Har vart riktigt duktig nu och diskat, ligger på madrassen och kollar på datan. Funderar vad fasen jag ska göra ikväll. Har ingen aning.

Så det är bara att ni hör av er! 076-8474792, you know! ;)

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 januari 2010 12:00

Tog mig upp imorse och for till skolan, mår inte jätte jätte bra precis. Men det är då så att jag orkar. Har haft slöjd, svenska och matte. Är hemma på lunchen nu, behövde vila ett tag. Vi börjar om tio i ett så jag ska lägga bort datorn nu och vila en stund. Har Engelska, so och bild kvar..

Kramizar/Ronja

Av Ronja Grahn - 21 januari 2010 00:14

Dax att sova nu, så man orkar upp imorgon. Blir mest troligt skola imorgon. Om jag nu inte blir jätte mycket värre.

Snart äre helg och jag vill verkligen INTE vara sjuk. Ahh..!

 

Svar på kommentarer:

Jessica - msn? :)

Lovisa - Haha, ;)

Marielle - Det var svin bra! Du måst som se he.. ;)

 

 

Go´natt allihopa..

Kramizar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards