Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Ronja Grahn - 23 januari 2010 09:30

btw.. Kom gärna med förslag på bakrundsfärg till bloggen, textfärg och bakrundsfärg på där man har texten.

Det är ju som väldigt grått just nu, det är för min fantasi är på 0,0.

Behöver er hjälp nu! ;)

Säg va ni tycker, mycke förslag tack!

 

Hehe, Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 23 januari 2010 09:00

Har nyss stigit upp, ska äta frukost nu. Sen packa ihop lite grejjer. :)

Om en stund bär det av till Vittjåkk. yää!

Hoppas på bra väder..

Kramiz/Ronja



Av Ronja Grahn - 23 januari 2010 03:18

wow.. Haha, nu är jag fasen lite stolt över mig själv. Ni ser ju vad jag lyckats göra alldeles sjäv.. ;) haha. Men de va inte lätt, har hållt på med den i typ 1,5 timme. (pratar ju såklart om bilden där upp.. "designen")

Anledningen till att det tog såå länge är nog för att jag aldrig använt programmet jag gjorde den i förut.Myce nytt. Men det är jätte kul nu då man kan. Gäller bara att komma ihåg då hur allt va. ;)

Nu får då den vara ett tag. Ett sånt arbete vill man ju inte bara ska ligga. Hahaha ;)

Seriöst jag är nog lite över trött. ^^

Kram på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 23 januari 2010 02:43

Har haft sjukt jävla skojj ikväll! :) Satan i gatan.

Sitter just nu i sängen och kollar lite på datan, är hur pigg som helst. Så få se då när man somnar.


Vittjåkk imorgon. Nån som ska me? :)


Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards