Ronja Grahn

Alla inlägg den 30 januari 2010

:)

Av Ronja Grahn - 30 januari 2010 20:05

Kom just från ett vaaarmt bad. Härligt värre! Ska fixa mig nu, sen ut. :) Tur man har världens finaste vänner.

Ha en bra kväll! Ni når mig på mobilen.. (som vanligt)

Kraaam/Ronja


Joacim - Bra.. :) Vad kul att du hitta min blogg dåe.. =)

Av Ronja Grahn - 30 januari 2010 17:52

Vad händer ikväll dåe? :) Hör av er om ni vill hitta på nå. Ensam i lägenheten.

076-8474792 (y)

Kram! /Ronja


Av Ronja Grahn - 30 januari 2010 08:58

Vaknade ganska nydligt.. ;) Gode härligt, ligger kvar under mitt varma täcke och gruvar mig över att stiga upp. Har typ sovit fyra timmar inatt.. :p

Väntar på att Lotta ska höra av sig, för om det blir så att dom far till Luleå så ska jag till Granis och va barnvakt. Men om det va för kallt skulle dom inte fara. Så hon skulle höra av sig när hon visste. Jag har då ingen aning om hur kallt det är. Vi har ingen termometer här.. :p Inte bra.. Här kollar man ut genom fönstret och kollar hur alla klätt sig. Haha. Funkar ju typ de me.

Nä nu ska jag sluth svammla. Dax för frukost.

Kraam/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards