Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Ronja Grahn - 11 januari 2010 22:58

Kom nyss in från en kvälls promenad, gode härligt! ;)


Ligger just nu i sängen och kollar på datorn, så sjukt chill med bärbar/laptop..Springa runt med datan som man vill bara. ;) Är verkligen inte tokigt alls.

Ska försöka göra en tidig kväll ikväll, vart ju lite länge igår eftersom man inte vänt tillbaka dygnet än riktigt.. Hehe ;)

Så en aning trött va man ju idag, men överlevde gjorde jag. Hehe


Såg att min blogg är väldigt tråkig just nu, men ny design och nya bilder kommer så småning om.. Snälla Lovisa ska hjälpa mig nästa gång hon kommer hit. Kommer bli jätte bra. :D



Dagens fråga: Vad gör man när sin hund börjar tok skälla åt älgar i trä? -.-


Aja, fick mig då ett gott skratt.



Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 januari 2010 18:01

Sådär, nu har jag pusslat ihop bloggen och ska förhoppningsvis börja blogga som vanligt igen.

Skolan börja om idag, kan ju säga att jag är redan less. Men inget att göra åt, he bara att stå ut i 23 veckor nu då. Sen Sommarlov, fatta sjukt mycke man läängtar. Fast först äre väl Sportlovet och påsklovet att se framme mot. :D

Slutade fyra idag.

Ska äta nu, sen så blire möta upp Linnea och hyra nån film. :) Kommer bli najs.

Kramizar/Ronja

Av Ronja Grahn - 11 januari 2010 17:45

 

JA eller NEJ?
- Är du kär?
  Ja
- Följer du någon serie på tv:n?  Ja
- Gråter du till filmer? Ja/Nej
- Gillar du bananer?  Ja
- Kan du spela något instrument?  Ja
- Har/hade du bra betyg? Ja ;P
- Är engelska låtar bättre än svenska? Jaa :)
- Är alla blondiner dumma?  Nej

Vad väljer du?

- Nokia eller sony ericsson?
  Sony ericsson.

- Fjortis eller hora?  fjortis.
- Mona salín eller Fredrik reinfeldt?  `öh ? inte intresserad ;b
- Hemma eller borta?  Borta
- Äpple eller päron? äpple.
- Hockey eller fotboll? Fotboll
- Cs eller wow?  cs.
- Sms:a eller ringa?  båda (:




Just nu:

- Favoritlåt?  många :)
- Hur går det med skolan/jobbet?  Bara bra
- Civilstånd?  Singel
- Vad ser du fram emot?  Nästa lov ;)
- Saknar du någon? Som fan
- Är du osams med någon?  Oja
- Vad har du för mobil?  Samsung
- Vad skulle du önska om du fick EN önskning?  kan jag väl inte säga heller? ;O ;)

Ovido - Quiz & Flashcards