Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 22:15

Vart inget spec ikväll, kände inte orken för att göra nå. Så Erika och Linnea får komma en annan dag. Nu ska jag se film.

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 21:44


Hahahahaha ;)

Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 21:39


Hahahaha.. ;)

;)

Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 16:54

Sitter vid köksbordet nu och kollar lite på datorn, har nyss duschat väntar på att håret ska torka. Dagen har vart gode okejj, tisdagar är ändå inte så dåliga.

Ska väl snart äta, sen ikväll kommer Erika förbi senare även Linnea om hon ids.. Blir säkert bra.

Sen ska jag ta min kvällspromenad senare än vad jag gjorde igår, det va för tidigt igår. hehe. Det hade ju inte lugnat ner sig för fem öre. De ju som härligast då det gjort de. ;)

Nä, om man skulle göra nå vettigt. Typ läsa andras bloggar. Haha. Nä va fan. Nu ska jag dammsuga.

Kramiz/Ronja



Av Ronja Grahn - 19 januari 2010 00:30


Har just kvällsfika, ;) Yoghurt, bravo Apelsin Juice OCH fruktsoppa..

 

Är hur pigg som helst nu, inte bra. Beror nog på timmarna då jag sov på soffan.

Tro jag ska he på en film och försöka sova nu åtminstone.

Natti!

Kram/Ronja  

Ovido - Quiz & Flashcards