Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Såkallat tidsfördriv..

Av Ronja Grahn - 30 januari 2011 11:20

The Spotify Test! Du gör såhär: Ta en av dina spotify listor, Den måste ha över 24 låtar och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låtnamnen!


Hur mår du idag? Inget att förlora
Kommer du komma långt i livet? Balladen om konsekvenser
Hur är skolan för dig? Gatan upp
Vilken är din livshistoria? Kändisar
Hur ser din framtid ut? Ring on Fire
Hur blir din morgondag? Jag ser ett regn
Vilken låt kommer spelas på din begravning? It’s a heartache
Vad är det bästa med dina vänner? I min natur
Vilken sång beskriver dig bäst? Reason to Cry
Hur ser ditt liv ut just nu? Baja maja
Hur var du som barn? Hope there’s someone
Vem kommer du gifta dig med? Här står jag
Hur ser världen på dig? Gajan Kristnaskon
Vad tycker dina vänner om dig? Nr 1
Kommer du någonsin få barn? Flickan ovanpå
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Allvarligt talat
Hur blir du igenkänd av folk? Innan mörkret faller
Vilken är din livsfilosofi? End is near
Vad tycker dina föräldrar om dig? Det hon vill ha
Tycker andra att du är attraktiv? Hjärter dams sista sång
Vad kommer du säga när du gör slut med någon? Hon älskar snabbt


Hahaha.. va fan ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards