Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Onsdaaag!

Av Ronja Grahn - 27 januari 2010 16:44

Vaknade fem över åtta imorse, paaanik. Men jag hann då. Vi började halv nio. Blir så sur på mig själv klickar ju bara bort den där förbannade klockan hela tiden. :s Blir att börja lägga den i andra sidan rummet.

Det är jätte många sjuka just nu på skolan, halva klassen är borta och många lärare är också sjuka. Så vi har för det mesta vikarie just nu. Men nog gå he bra. Får typ sluta tidigare från alla lektioner. Däremot skulle de ju vart härligast få håla, men inte de. Snååålt ;)

Slutade för en timme sen, gode prick.. Är hos mamma just nu blir här tills ikväll far till pappa vid nio nån gång.

Har hört att datorn där pajjat, jävla skiit! Menmen.. Blir väl plugga matte istället då. Prov imorgon!

Nä nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, koka paltn ;) Heh.

Sen blire väl att GÅ till dollar, mamma orkar inte skotta fram bilden. Inte jag heller för den delen. Nice. Hör av er om ni vill med.. Fast vem vill de i det här vädret? :s Inte ens jag, men jag måst.

Kan ju säga så här, Ring och hör om jag vill följa OM ni själva ska dit? Haha. Gu va jag svammlar.. 076-8474792.

Ha de gött!

Kramar/Ronja



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards