Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Ronja Grahn - 6 februari 2010 13:46

Det fick bli en lång promis med Isa, de va ju typ kallt ute. Ändå ser det så härligt ut när himlen är blå och solen skiner. Aja.. Måste ju säga att det va härligt att komma ut och ta nå frisk luft iaf.

Nu blire duschen och en massa fix.. Sen bär det av till SKELLEFTEÅ :D

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 februari 2010 11:38

Hittade då inte åt nå bilder, Inte bra.. Menmen, inget att göra åt nu.. Hoppas jag lagt upp några tidigare på bloggen så man har kvar nå iaf.


Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra.. :o

Vill ut men vad ska jag göra ute för nå då? Vill baka men vad ska jag baka? Vill till Vittjåkk men inte själv? Vill till Granbo men har ingen skjuts?.. Behöver jag fortsätta alls?


Hör av er!

Kram/Ronja


:@

Av Ronja Grahn - 6 februari 2010 11:01

Åhhhhh, NeejFaan! Det inte är sant, hittar inte piteåhavsbads bilderna, måste ha lyckats radera dom. Har kvar typ 30 st och det är bara då vi är i badet. Jag dör ju om jag inte hittar åt bilderna från kvällen på hotellet. Lovisa du lär ju då förstå varför. Dom får bara inte vara borta.

 

ALltså jag vet inte och orkar heller inte kolla, Har jag lagt upp nå bilder här från havsbadet eller?

 

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 6 februari 2010 10:45

Vaken, pigg och utvilad. :) Gode skönt att bara vakna och inte ha några måsten, sitter och funderar vad jag ska göra men kom som inte på nå... :)

Tror jag ska skippa frukost och göra lunch istället, sen kanske en promenad blir bra.. ;)

I eftermiddag far jag till Skellefteå.. :) Kommer bli skoj de. Kommer hem ikväll/inatt nån gång.

Ska hinna sortera klart alla bilder från kameran och he på usb också, har hittat ganska mycke bilder. Tro jag ska lägga upp lite från Pitehavsbad, det har ni inte fått se än va? :p


Nä, först tidig lunch.

Kramizar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards