Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Ronja Grahn - 10 februari 2010 23:46

Skriver väl ett inlägg nu då innan jag ska sova.. Dagen har väl vart helt okej. Har inte så mycket att säga. Nationellaprov imorgon igen, enda saken som är härligt är väl att vi börjar nio istället för kvart över åtta.

Hoppas att provet kommer gå bra bara.


Ska försöka sova nu, iaf krypa ner under täcket och kika lite film tills jag somnar.

Så man är så pigg som möjligt imorgon.

Måste se till att få i mig frukost också. Så inte magen börjar kurra som sist.. ^^


NattiNatti!

Kramar/Ronja


Av Ronja Grahn - 10 februari 2010 23:20

Det har börjat gå veckor nu, mellan gångerna vi träffas. Jag börjar sakna dig jätte mycket. Och "fantiserar" ihop nå skoj vi ska göra då vi träffas igen, som att spela kort, sjunga, se tävä, att få hjälpa dig med läxorna, de allmänt roliga tävlingarna osv..osv.. Bara att få skratta tillsammans med dig. Men sen händer det något. Vi ses, börjar alltid med bråk tjafs och låånga dryga disskusioner, sen är vi sura resten av tiden och de slutar med ännu mer bråk. Och det är då vi "delar" oss igen för att slippa se varandra.

Varför är det så här? Vad har hänt med dig? Vad har hänt med mig? Varför kan inte allt bara bli som förr.?

Jag orkar inte detta bråk var eviga dag.


Vars är den söta lilla flickan som förut alltid fanns där?



Av Ronja Grahn - 10 februari 2010 08:15

Flying Alarm clock, vilken jä*la uppfinning.. Haha. Letade ju i panik något som kunde väcka mig igår kväll och hittade då min Flygande alarm klocka..

Visste inte om den skulle funka men ställde den ändå, och nog fan funkar den. Tror jag ska börja använda den fler gånger.. Man vaknar ju och tro man ska dö när den där börjar snurra låter ju 10 gånger värre än brandalarmet, sen så för att få tyst på det där ljudet måste man ju upp och hämta den där snurran som flyger om kring.. haha. Måste ju se lite små roligt ut.


Nä, ojj. Klockan va då mer än vad jag trodde.

Bara fara till skolan dåe, fysik prov som jag inte fattar någonting utav..


Ha det så bra!

Kram/Ronja





Ovido - Quiz & Flashcards