Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Ronja Grahn - 9 februari 2010 23:38

Ska stänga datorn och plugga lite fysik nu, prov imorgon direkt på morgonen. Jag kan typ ingenting.. Varför? Kanske för att jag gör annat hela tiden.. Inte bra.

Åså har jag fastnat i nå facebook-spel det gör ju inte saken så mycket bättre.

Fysik-plugg nu, sen sova. Hoppas man vaknar imorgon. Kan ju inte ställa väckare på mobilen som jag alltid brukar göra, ingen kan mezza eller ringa och väcka mig och mamma far jätte tidigt. Bra?! Neee..

Stegräknaren visar 17 731 steg, inte dåligt.

 

Kram på er!/Ronja


Av Ronja Grahn - 9 februari 2010 23:36

Av nån anledning så slog jag av mobilen tidigare ikväll, sen när jag skulle he på den igen så kom jag inte ihåg pin-koden tre försök gick och alla vart fel. Telefonen är nu låst och jag vet inte var jag har pappret med puk-koden.. Faaan!

 

Av Ronja Grahn - 9 februari 2010 18:00

Tisdag idag, NP gick jätte bra faktiskt. Hann då klart alla frågor precis. Sen hade vi rast i typ 45 min efter det sv/eng/so lite valfritt. Efter det lunch en timme. Sen så so-lektion. Efter det skulle vi haft gympa men fick håla. Härligt ;D Sluta halv två.. For hem dåe, sen halv tre tog jag med mig Isa och mötte Sanna som sluta halv tre. Så for vi hit. Kom på att vi skulle baka, så vi for ut igen och handla till det sen hit. Vart en jätte god Kladdkaka.. Heh ;)

Kom just in, har vart ute och fixat lite saker.

 

Ska kolla lite bloggar nu, sen få vi se vad som händer.

Kramiz/Ronjj

Ovido - Quiz & Flashcards