Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Ronja Grahn - 18 februari 2010 23:53

Härligt, fick sluta 14.40 idag, håla på sista som va konst. :)

For hem, sen vid fyra kom två söta tjejer förbi, sen vart he Greya och efter det träning. Va ett riktigt jävla hårt pass idag..  Men det är bra! Gilla,gilla. ;)

Sen hem, varmt skum bad. Sen ha jag bara tagit det lugnt.

 

Härligt med Fredag imorgon.. taggar och hoppas på en bra helg.

Nä nu måste jag återgå till facebook. Där händer de grejjer. Haha.

Kram på er!/Ronja

 


Av Ronja Grahn - 18 februari 2010 08:00

Börjar om 15 min, ska snart gå till skolan. Måste bara vänta ett tag för det tar typ 4 min att gå. Onödigt att va där så tidigt ;p

Hur många vare som orkar se Hokey inatt då? Hörde många sa att dom skulle de.

Själv så kan jag ju säga att jag tänkte inte ens tanken.. Hokey suger. :p Och det lär väl inte gå bättre för dom av att jag sitter och ugglar framför tv:n hela natten.. Hehe ;)


Nä nu ska jag börja gå, klockan är redan sju över. Slöjd första.

Ha en bra dag.. Mezza elr ring (mp) 076-8474792


Kramar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards