Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Ronja Grahn - 22 februari 2010 20:58

Vad är vi människor egentligen så rädda för?
Bli lämnade? Bli besvikna? Bli ledsna?


Fan kööör bara kör! Man ska leva livet nu och ingen annan gång.


Nästa gång då jävlar ska jag skärpa mig..

Nästa gång får det bära eller brista..


Av Ronja Grahn - 22 februari 2010 16:39

No:n vart inställd idag, så fick sluta redan 14.10 istället för 15.45 Sånt gillas..! :) Gick hem, sen har jag inte gjort mycket alls. :p

Tro jag ska fara på dollar en sväng snart.. sen få vi se vad som händer.

Kanske skriver mer sen..  

Kramiz/Ronja

 


"Ordning är till för idioter, genier behärskar kaos"

Av Ronja Grahn - 22 februari 2010 12:21

Har just ätit, ska ta och packa ihop lite saker som jag ska ha med mig till skolan. Sen chilla tills jag börjar om 13.20 bild och fysik. :p

Somnade typ vid elva igårkväll.. haha, fattar de inte. Trodde jag skulle vara pigg  hela natten. Men inte, va tillåmed trött då jag vakna.

Måste ju ligga minus många timmar.

Nåja, Ha en fortasatt bra dag!

Kramiiz/Ronja




Ovido - Quiz & Flashcards